miercuri, 7 mai 2008

talismane

AncoraAduce noroc tuturor celor ce calatoresc pe mare sau au de aface cu apa. Este un simbol al statorniciei si al fidelitatii. Este simbol al sperantei, al intoarcerii acasa printre cei iubiti. Ca tatuaj, ajuta la pastrarea iubirii persoanei la care tineti.MarulSimbolizeaza tineretea, fertilitatea, puterea vietii, energia, si nemurirea. Cine poarta o amuleta cu praf de mar uscat este aparat de boli, accidente, febra puternica si cosmaruri.Sfantul CristoforEste un talisman modern, estrem de indragit de soferi, care apara de accidente. Lucru atestat si de gravul accident de circulatie suferi de catre Imparateasa Italiei, dar care nu a suferit nici o zgarietura. Este unul dintre cei 14 sfinti ce apara de necaz; se spune ca daca te rogi la el, toate dorintele ti se implinesc, iar viata ti se lungeste. Cristofor este cel care l-a purtat pe Hristos in brate, de aici provenind si numele..DelfinulAcest medalion te ajuta sa treci peste supararile din dragoste, peste despartiri si te sprijina sa-ti faci prieteni noi. El simbolizeaza curajul si taria de caracter.
ElefantulUn elefant fabricat din argint ajuta la trecerea peste toate obstacolele din calea ta.
Mana deschisaSimbolizeaza activitatea si puterea; cheama norocul si bogatia in calea posesorului talismanului. Ea este insa si simbolul casatoriei indestructibile si a drepturilor institutionalizate. Spre deosebire de ea, pumnul e semn diavolesc.
AriciulSimbolizeaza bogatia. In plus, este un foarte puternic mijloc de a contracara relele urzite de dusmani. Cine poarta un astfel de talisman va anihila gandurile malefice ale celor cu care vine in contact.PieptanulEste una dintre cele mai vechi amulete, simbol al zeitei Venus. Este emblema fertilitatii, te ajuta sa te faci indragit si ii atrage pe cei asemenea tie.CometaApara de nenoroc, foc, boala, durere si disperare. Vindeca depresiile si gandurile negreCruceaAlunga ghinionul si durerea, apara de foc, si arsuri, dar si de spirite rele descuiate de magia neagra. Crucea este cunoscuta de unele popoare cu mult inainte de crestinism.CheiaLa inceput fiind un simbol al puterii si austeritatii, azi poate fi incarcata ca amuleta cu energii ce deschid portile iubirii, te ajuta sa recunosti caile gresite si sa dezlegi enigmele, sa descoperi falsitatea si minciuna.

27 comentarii:

Blogger amahelga a spus...

foarte interesant! mi-ar placea sa discutam! amahelga@yahoo.com o zi buna!

14 iulie 2008 la 03:21  
Anonymous Anonim a spus...

hehehhehe Ce vremuri eram inca la facultate cand am creat pagina asta http://www.escapade.ro/talismane.htm
Intre timp m-am specializat si mi-am dat seama cate greseli esoterice erau pe pagina

20 iunie 2010 la 15:51  
Blogger Unknown a spus...

Cee ce va pot spune despre farmece si vrăji este sa nu va duceți la acele persoane care își fac publicitate pe internet,căutați babe,femei in vârsta care nu au astfel de publicități .
Dacă aveți probleme de genul :
Farmece,vrăji,blesteme Etcc îmi puteți lasă un mesaj pe adresa gabryele 84 @ yahoo . it si va pot îndruma .

25 septembrie 2016 la 03:30  
Blogger rodric camela a spus...

Buna ziua prietenilor imi doresc sa impartasesc declaratia mea si sa spun cat de mult am fost de cand iubitul meu sa intors inapoi la mine din cauza marelui ajutor Dr. IZOYA a carui adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com mi-a fost oferita, sotul meu ma lasat in prima saptamana a lunii aprilie în acest an, deoarece credea că îl înșeală. Mi-a spus că prietenii lui i-au spus că am văzut pe altcineva când nu este în jur, am încercat să-l fac să înțeleagă că prietenii lui i-au mințit, dar nu mi-a dat șansa să-i explic că a fost cum ma lasat pentru o alta femeie. După o lună de separare am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar a fost foarte greu pentru mine să mă descurc, apoi am decis să îl contactez pe dr. IZOYA prin adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com pe care l-am întâlnit în acest an în 12 iulie căutați în căutarea ajutorului pentru a obține iubitul meu înapoi. Așa că a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și a făcut iubitul meu să revină la mine în termen de 48 de ore. cu această mare bucurie în inima mea, vreau să spun un foarte mare mulțumesc Dr. IZOYA că este cel mai bun vrăjitor și este cea mai bună soluție.
De asemenea, el se specializează pe următoarele probleme
(1) Dacă vreți să vă întoarceți înapoi.
(2) Să vindece HIV / AID sau boală asociată
(3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
(4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
(5) Dacă vreți un copil.
(6) Sunteți antreprenor și doriți să câștigați contracte
(7) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie pentru totdeauna
(8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
(9) Cum ai fost scamat și vrei să-ți recuperezi banii pierduți.
(10) Opriți divorțul
(11) Invocarea ritualului de bani
(12) Câștigă alegerile

21 februarie 2019 la 14:56  
Blogger Claudia Knorr a spus...

Iubitul meu și cu mine ne-am iubit atât de mult, încât relația noastră a fost într-adevăr uimitoare și am învățat că nu vom putea niciodată să ne descurcăm unul fără altul. Deși l-am iubit atât de mult, nu am știut niciodată că este obosit de relație și era interesat de cel mai bun prieten al meu. S-a despărțit de mine și am fost devastat, mi-am strigat ochii înainte să mă culc în fiecare seară, viața și visele mele s-au spulberat până am intrat în contact cu un vechi prieten de-al meu, care apoi m-a prezentat Domnului Zakuza războiul magic vraja . Lordul Zakuza mi-a dat instrucțiuni despre ce să fac și eu am respectat-o strict și mi-a spus că iubitul meu va reveni la mine cerșind în 24 de ore. Prietenul meu a venit la mine cerșind și plângând în genunchi și l-am acceptat înapoi. Mulțumesc Domnului Zakuza pentru lucrările sale minunate. Dacă aveți vreo problemă de genul acesta sau mai rău, atunci contactați Lord Zakuza prin e-mail: ( doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com ) sau WhatsApp: +17405739483 și nu veți regreta niciodată că l-ați întâlnit.

5 septembrie 2019 la 02:43  
Blogger Anonymous a spus...

Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

5 februarie 2020 la 15:26  
Blogger Diana Hanganut a spus...

Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogumenspellcaster@gmail.com

7 februarie 2020 la 05:55  
Blogger Anonymous a spus...

Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu a fost dovedită științific ca fiind adevărată, dar acest joc de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Mi-am primit fostul iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Iubitul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care a ajutat și el în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

27 februarie 2020 la 18:14  
Blogger Anonymous a spus...

Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

9 martie 2020 la 17:24  
Blogger  Sophia Lucas a spus...

POVESTEA MEA AICI ESTE REALĂ ȘI GENERALĂ. Numele meu este Adams Agathe și sunt aici pentru a depune mărturie despre Marele DR PADMAN care mi-a readus bărbatul la mine când s-a despărțit de mine din cauza unei alte femei pe care a întâlnit-o la locul său de muncă. Mare DR PADMAN, om real și unic, cu puteri speciale. Am încercat să obțin ajutor din mai multe locuri și surse pentru a-mi readuce omul, dar nimic nu a funcționat, dar când am contactat Great DR PADMAN, El m-a făcut să zâmbesc din nou, aducându-mi omul înapoi la mine cu puterile ei speciale .. Dacă întâmpinați probleme în căsătoria, relația dvs. și aveți vreo problemă similară cu aceasta, contactați acest Mare DR PADMAN acum el vă va ajuta. și îl puteți contacta și acum prin e-mail: padmanlovespell@yahoo.com pe propriul său Whatsapp +19492293867 Puteți să-l contactați fie pe site-ul ei, http://padmanspell.com/ Mulțumesc Mare DR PADMAN.

8 august 2020 la 20:43  
Anonymous Anonim a spus...

Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

17 decembrie 2020 la 02:47  
Blogger Bella a spus...

Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu cu ce te confrunți acum, dar te asigur că Dr. White este soluția potrivită, aceasta este scurta mea mărturie. Mă bucur să scriu acest lucru pentru că am din nou pace în căsătoria mea, totul datorită unui bărbat grozav pe nume Dr. White, are roți magice puternice care ajută la reconcilierea disputelor dintre mine și soțul meu, soțul meu a plecat de acasă și a trăit cu altul femeie timp de 7 luni fără să-mi pese de mine și de fiica noastră de 4 ani, din punct de vedere financiar, sunt bine pentru că sunt bancher, dar am nevoie de îngrijire blândă, dar soțul meu nu este nicăieri, îl rog să vină acasă de câteva ori, dar nu Nu fac nimic, chiar i-am implorat fratelui său mai mare să mă ajute. Am citit mărturia unui bărbat care a descris cum dr. White a ajutat-o ​​să-și oprească soția de la divorț cu vraja de dragoste, așa că i-am luat contactul și i-am explicat problemele mele, mi-a spus ce este nevoie pentru o vrăjire de dragoste și i-am dat finanțele pentru cumpărături timp de trei zile și soțul meu s-a întors acasă, totul datorită dumneavoastră Dr. White. Contactați-l pentru ajutor: / WhatsApp: +17168691327: sau E-mail: wightmagicmaster@gmail.com: dacă aveți conexiuni sau probleme de viață, are tot felul de Vrajă, pentru a vindeca boala, pentru a vă întoarce Ex, pentru a vă reuni căsătoria, pentru a obține o slujbă bună pentru a vă întoarce banii pierduți și alte soluții.

17 iunie 2021 la 10:26  
Blogger Sofia a spus...

Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Îl poți și Whatsapp:
+17168691327

23 iunie 2021 la 06:56  
Blogger Sumac a spus...

nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

WhatsApp: +17168691327

19 septembrie 2021 la 09:01  
Blogger Humidity a spus...

Sunt Jennifer, Din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac cunoscută tuturor această mărturie, am fost la alți jucători de vrăji fără să văd niciun rezultat. Tocmai mi-am dorit să vin la tine mai devreme, am primit tot ce e mai bun de la tine. Fostul meu soț a plecat timp de un an și am mers peste tot și alți jucători de vrăji pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat White După ce s-a terminat vraja de dragoste, am primit în sfârșit un telefon de la el. Vrajile sale au făcut minuni, iar soțul meu s-a întors plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și ca eu să-l accept înapoi. trimis mie și întregii mele familii .. Și acum sunt o femeie veselă încă o dată. Vă mulțumesc foarte mult Dr. White Pentru toți cei care caută un jucător de vrăji adevărat, trebuie să-l contacteze pe Dr. White On (wightmagicmaster@gmail.com) SAU îl puteți contacta direct pe Whatsapp: +17168691327

22 septembrie 2021 la 02:23  
Blogger anonymous a spus...

Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale autentice. Sunt Zara Matteo pe nume. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR ISIKOLO îi ajută pe ceilalți, am decis să îl contactez. ca să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci mi-a sunat fostul. Domnule Suntem mai mulțumiți acum ca oricând. Totul arată perfect și atât de natural! Mulțumesc mult domnule pentru vrăjile tale autentice și incontestabile de reuniune. aici din nou E-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com Îl poți și WhatsApp pe +2348133261196.

22 septembrie 2021 la 11:20  
Blogger DR. DAWN a spus...

Fii atent aici, nimeni nu te poate ajuta aici sau chiar să-ți sugereze cum poți să-ți recuperezi fostul sau dragostea, orice mărturii ale celor mai mulți vrăjitori de aici trebuie ignorate. Deoarece majoritatea sunt înșelătorii, mă refer la o înșelătorie reală de care am fost o victimă și am fost smulsă de mii de dolari pentru că eram atât de nerăbdător să-mi recuperez soțul după ce m-a părăsit timp de peste 3 ani cu fiul meu de 6 ani Danny și fata de 4 ani Betty. Am aplicat la 3 jucători de vrăji diferite aici și fără rezultat. Toți cer același lucru: trimiteți-vă numele, adresa ex-nume și numărul de telefon cu imagini etc., pe care le-am făcut din nou și din nou și majoritatea erau din vestul Africii până când am văzut o postare despre dr. White și am decis să dă-i ultima mea încercare. Poveste lungă, eu și soțul meu suntem din nou împreună pentru totdeauna și trăim din nou bine și fericiți împreună, dacă treceți prin asta în relația / căsătoria dvs. nu căutați mai departe, deoarece Dr. White este soluția contactați-l acum WhatsApp: +17168691327
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

23 septembrie 2021 la 15:52  
Blogger Unknown a spus...

Acesta este site-ul pe care l-am citit despre DR ISIKOLO și l-am contactat pentru a mă ajuta să-l iau pe fostul meu iubit să se căsătorească cu mine în această lună și m-am întors aici pentru a posta despre el. ma numesc Kristina Anton. DR ISIKOLO vă va ajuta să vă rezolvați problema indiferent prin ce treceți. Postarea despre un jucător de vrăji este foarte ciudat pentru mine, deoarece nu am crezut niciodată că voi putea spune că am fost ajutat de un jucător de vrăji în readucerea la mine a fostului meu iubit după 3 ani fără contact. Am citit despre vraja lui voodoo de pe alte site-uri web și l-am contactat ca să mă ajute și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și m-am bucurat că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și el mi-a propus. A fost cel mai frumos inel. Vă rog pe toată lumea de aici, contactați medicul pentru a vă rezolva problema și pentru a vă face fericiți cu relația dvs. care vă face rău. Iubirea este cel mai bun sentiment trăit vreodată. Trimiteți-l prin e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp la +2348133261196.

25 septembrie 2021 la 01:10  
Blogger anonymous a spus...

Nu am crezut niciodată în vrăji sau magie până când nu am întâlnit acest jucător special de vrăji numit DR ISIKOLO. Bărbatul cu care am vrut să mă căsătoresc m-a lăsat la 3 luni de la ceremonia noastră de nuntă și viața mea a fost pe dos. A fost alături de mine timp de 4 ani și chiar îl iubesc atât de mult. m-a lăsat pentru o altă femeie fără motive. când l-am sunat, el nu mi-a preluat niciodată apelurile și nu vrea să mă vadă în jurul lui. Deci, când i-am spus omului ce s-a întâmplat. m-a ajutat să fac niște consultații și m-a făcut să-mi dau seama că cealaltă femeie a făcut niște vrăji peste soțul meu și acesta este motivul pentru care m-a părăsit. Mi-a spus că mă va ajuta să arunc o vrajă pentru al aduce înapoi. La început am fost sceptic, dar am încercat și în 2 zile, Soțul meu m-a sunat el însuși și a venit la mine cerându-și scuze. Nu pot să cred că se poate întoarce vreodată la mine, dar acum sunt fericit că s-a întors și suntem căsătoriți acum și trăim ca o familie fericită. Postez acest lucru pe forum dacă cineva are nevoie de ajutorul acestui om, îl puteți contacta prin acest WhatsApp: +2348133261196 sau prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

5 octombrie 2021 la 10:04  
Blogger Unknown a spus...

Astăzi sunt atât de fericit din cauza a ceea ce DR ISIKOLO a făcut vieții mele. Numele meu este Dora Leon. vraja lui este atât de eficientă și de rapidă și nu am văzut niciodată cu adevărat un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema, nu mă așteptam, am întâlnit oameni care vorbeau despre marea sa vrajă, i-am colectat contactul și l-am contactat, a răspuns imediat și întreb despre problema mea, i-am explicat cu lacrimi, mi-a spus că îl contactez, nu ar trebui să-mi fac griji că soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat întreb ce voi face pentru a-l recupera pe soțul meu, s-a reunit pe mine și soțul meu în 48 de ore și dragostea și fericirea au fost restabilite. Mulțumesc DR ISIKOLO. Și tu poți fi ajutat de el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Îl poți Whatsapp la +2348133261196

6 octombrie 2021 la 12:09  
Blogger Humidity a spus...

Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
* Dacă vrei să concepi.
* Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
* Dacă ai nevoie de putere spirituală.
Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
WhatsApp: +2348032246310

15 octombrie 2021 la 04:32  
Blogger Unknown a spus...

Ajută-mă să-l sărbătoresc pe doctorul Isikolo pentru ajutorul său deosebit. Sunt unul dintre acei oameni care au spus că nu voi apela niciodată la un psihic, la un mag sau la orice altceva care să mă ajute cu problemele mele - cel mai puțin din toate problemele mele de dragoste, dar am ajuns la punctul în care știam că am nevoie de câteva îndrumări și sunt atât de bucuros că l-am găsit pe acest om numit DR ISIKOLO. Când aproape l-am pierdut pe David într-una dintre luptele noastre stupide și certurile noastre constante (s-a despărțit de mine), am crezut că am pierdut totul. Plâng toată ziua și cred că nu se va mai întoarce la mine. Am citit atât de multe mărturii despre vrăjirea de dragoste a Dr. Isikolo, despre cum a ajutat-o ​​să-l readucă pe fostul iubit înapoi. I-am trimis rapid un e-mail. și, de asemenea, să-l întorc pe soțul meu cu vraja lui de dragoste. Și când eram cel mai disperat, el nu a profitat de mine pentru că este sincer. Ați prestat un serviciu foarte bun pentru o persoană care are o adevărată nevoie. Nu știu cum ați făcut-o sau cum funcționează această vrajă de dragoste, dar tot ce știu este că FUNCȚIONEAZĂ și omul meu s-a întors la mine în 48 de ore așa cum mi-a promis !! Eu și soțul meu Davis suntem fericiți din nou împreună și voi fi întotdeauna recunoscător doctorului Isikolo. e-mail pentru orice fel de ajutor este foarte capabil și de încredere pentru ajutor: isikolosolutionhome@gmail.com sau puteți, de asemenea, să-l WhatsApp/SIGNAL la +2348133261196.

15 octombrie 2021 la 09:49  
Blogger Anonymous a spus...

Bună, sunt atât de fericit că împărtășesc asta, încă nu pot să-ți mulțumesc suficient de puternic DR WALE, soțul meu a plecat pentru o doamnă mai tânără pentru că nu am putut să nasc din cauza PCOS, am fost atât de devastată încât am fost singură, am plâns mult Am încercat chiar să-mi iau viața, apoi prietena mea mi-a spus despre acest bărbat grozav DR WALE care a ajutat-o ​​să-și facă căsnicia perfectă, am accesat și eu online și am făcut mai multe cercetări despre el acolo, am văzut și o mulțime de vești bune despre DR WALE. așa că l-am contactat fără teamă și fără griji în mintea mea, pentru că știam că cu el totul va fi în regulă, mi-a spus tot ce trebuie să plătesc, ceea ce a fost o taxă convenabilă și am făcut-o și el și-a făcut treaba și mi-a trimis un videoclip. DR WALE și mi-a spus să aștept câteva săptămâni că se va întoarce. Săptămâna următoare, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a fost în genunchi și mi-a spus că îmi pare rău pentru durerile pe care mi le-a provocat. chiar acum sunt atat de fericita, nu s-a oprit aici, sunt mandra sa spun ca sunt insarcinata in 3 saptamani. Multumesc mult DR WALE Sunt vesnic recunoscator..Aici contactul lui...WhatsApp/Viber : +2347054019402 SAU
E-mail: drwalespellhome@gmail.com

21 noiembrie 2021 la 04:19  
Blogger Anonymous a spus...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult lui DR WALE pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut o scrisoare de divorț din cauza micii neînțelegeri pe care am avut-o în ultimele luni, și eu niciodată mi-am dorit asta pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o afacere comună și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietenul meu mi-a spus despre DR WALE și despre cum a ajutat-o ​​și el cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce l-am contactat, am Mi s-a spus ce trebuie să fac și când aveam de gând să încep să văd rezultatul, am făcut așa cum mi-a spus DR WALE și după ce în câteva zile soțul meu m-a sunat și a început să-mi ceară iertare și totul a fost ca un vis pentru mine și noi toți trăiesc din nou fericiți împreună, datorită lui DR WALE. Contactați-l astăzi pentru ajutor conjugal prin numărul Whatsapp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

31 ianuarie 2022 la 17:47  
Blogger Elfrida a spus...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099

11 iunie 2022 la 08:46  
Blogger Natasha a spus...

Sunt foarte fericită în această zi pentru că tocmai mi s-a întâmplat o minune, nu mă așteptam să mai fiu alături de iubitul meu, dar datorită lui DR DAWN, un magician puternic care a făcut-o posibil. Căutam online pe 15 aprilie 2022 pentru a vedea cum îmi pot restabili viața amoroasă și am dat peste multe mărturii despre DR DAWN. Mă apropii de ea și sunt recunoscătoare pentru ajutorul ei, acum iubitul meu s-a întors cu mine. Mulțumesc DR DAWN Voi continua să depun mărturie pentru tine. puteți avea încredere în DR DAWN pentru a vă rezolva problemele %100, contactați sincer e-mail, dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

1 august 2022 la 06:29  
Blogger .... a spus...

Căsătoria mea era aproape la sfârșit când am văzut un comentariu despre un bărbat pe nume Dr DAWN, care îi ajută pe oameni să-și recapete soțul și l-am contactat, din fericire pentru mine, a făcut vrăji după 24 de ore, iubitul meu s-a întors la mine de atunci, căsnicia mea a avut loc. a fost stabil, mulțumesc pentru tot ceea ce a făcut pentru mine, vă asigur că luați legătura cu el,
este priceput cu următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* magia banilor
* vraja norocului
* Vrăji de atracție sexuală
* SIDA Cure Magic
* Casino Cave
* Peșterile blestemate au fost eliminate
* Vraja de protecție
* Magic Loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

27 iulie 2023 la 20:27  

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire